آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

راننده و مرد

مینی بوس پر از مسافر به سوی مقصد در حرکت بود 
که مردی رو می بینن که تلو تلو می خورده و منتظر تاکسی بوده
فکر می کنن حالش بده، توقف می کنند
 و مرد بی چاره رو سوار می کنند 
همین که راه می افتند، مرد مست به دور و برش نگاهی می کنه 
و می گه:عقبی ها بی شرفن، جلویی ها بی شعورن، 
سمت راستی ها خرن و سمت چپی ها گاون!
راننده مینی بوس شاکی می شه و
 چنان می کوبه روی ترمز که همه ی مسافرها روی همدیگه می افتندراننده میاد مرد مست رو از زیر دست و پای مسافرها می کشه بیرون 
و می گه: مردک
اگر جرات داری یک بار دیگه بگو کی خر و گاو و بی شعوره!
مرد مست با کمال خونسردی می گه:
 من از کجا بدونم؟ با اون ترمزی که تو کردی همه قاطی شدند!

نظرات 5 + ارسال نظر
خرید کارت شارژ دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ http://www.newcharge.ir

یک کارت شارژ 1000 تومانی مجانی بگیرید

سلام دوست عزیز شما با قرار دادن لینکه سایت بنده در قسمت لینک دوستان وبلاگتون یک کارت شارژ 1000 تومانی ایرانسل از من هدیه بگیرید

بابت راست بودنه این نوشته من به آدرس زیر مراجعه کنید
http://forum.persiantools.com/t301684.html
در ضمن این نظر بصورت دستی برای شما ارسال شده
لطفا بعد از قرار دادن لینک سایت

خرید کارت شارژ ایرانسل
www.newcharge.ir

و سپس به ایمیل hossputer7@gmail.com یک ایمیل بزنید و در ایمیل آدرس وبلاگتونو نیز درج کنید تا در کمتر از 24 ساعت براتون کد شارژ رو ارسال کنم.


و یا به شماره موبایل 09363319562 یک اس ام اس حاوی لینک وبلاگه خود را بعد از قرار دادن لینک بفرستید تا در کمتر از 12 ساعت کد شارژ 1000 تومانی ایرانسل برای شما ارسال شود

در آخر تایید کنم که منظوره بنده برای درج لینکه سایت من برای همیشه در لینک دوستان شما دوست گرامی است

و لطفا این نظر رو پاک کنید و به اشتراک نزارید

با تشکر از همکاری شما منظره جواب شما هستم

Mr PACT دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

خیلی باحال بود...

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:44 ب.ظ

یوه یوه یوها خیلی خوب بود

پاهام چرا اینقدر چپ و راست میشه

بی معرفت هر چی دلش خواست میشه


منم مست خوردم عرق کردم

شما دیگ چرا؟[:S026:

هنگامه دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

مگه من چیم کمتر خوب شنگول شدم از این داستانت

از اون جهت...پس منم مسته مست شیشه عرق تو دستم......مگ همیشه باید زهر ماری خورد ک مست شد؟!!!!!!

شیشه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ

قبول دارم که گاهی با یه برخورد و یه ترمز ناگهانی همه چیز میریزه به هم!!!

ایول تنها کسی بودی ک این برداشت رو داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد