آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

مادر

تاج از فرق فلک برداشتن ،


جاودان آن تاج بر سرداشتن :


در بهشت آرزو ره یافتن، 


هر نفس شهدی به ساغر داشتن،


روز در انواع نعمت ها و ناز،


شب بتی چون ماه در بر داشتن ،


صبح از بام جهان چون آفتاب ،


روی گیتی را منور داشتن ،


شامگه چون ماه رویا آفرین،


ناز بر افلاک اختر داشتن،


چون صبا در مزرع سبز فلک،


بال در بال کبوتر داشتن،


حشمت و جاه سلیمانی یافتن،


شوکت و فر سکندر داشتن ،


تا ابد در اوج قدرت زیستن،


ملک هستی را مسخر داشتن،


برتو ارزانی که ما را خوش تر است :


لذت یک لحظه "مادر" داشتن !

فریدون مشیری


نظرات 8 + ارسال نظر
پشــــت دیـــوار چشــــمام سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:53 ب.ظ http://femenist.blogsky.com/

نیستی! کجایی آجی؟

ما هستیم.شما کجایی؟

شیشه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

هیچی تو دنیا مادر نمیشه...عاشقشم

آره.کاش اونایی ک دارن قدرشو بدونن

NimA چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://Darkknight.blogsky.com

zibast ...

ممنون.کلا مادر خیلی زیباست

هیلدا چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ









خیلی قشنگ

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

من این عکس را نقاشی کردم خیلی خمشل شد

ایول پس نقاشی هم میکنین.....
عکسشو تو وبلاگتون بذارین.

هنگامه چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ

خدا نگهدار همه مادر و پدرها باشه

من همیشه دعا میکنم خدا این دو فرشته مهربون رو واسم حفظ کنه درسته یکیشون رو برده پیش خودش.همیشه واسه سلامتی پدرم دعا میکنم

هنگامه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

نقاشی را دادم خواهر شوهریم یادگاری

بله نقاشی میکنم گاه گاهی

ایول.منم گاهی یه خط خطی هایی دارم واسه خودم....پشیمونم ک چرا هنر نخوندم.....با مسائل منطقی سازش ندارم

هنگامه یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

در پهنه ی دشت رهنوردی پیداست
وندر پی آن قافله گردی پیداست
فریاد زدم دوباره دیداری هست؟
در چشم ستاره اشک سردی پیداست


اینم از فریدون مشیری

سپاس گذارم
زیبا بود.من عاشقه شعر کوچه اش هستم
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد