آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

محض خنده *ـــ*

دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده
سواد داری؟ (چه ربطی داشت؟؟!!!)
نوچ نوچ
بی سوادی؟
نوچ نوچ
پس تو خر من هستی!!!!!!!!!!! !
و به این ترتیب ما بزررگ شدیم به صورت اسکول وار!
این یکیش خیلی خارجیه:
آن مان نباران
دو دو اسکاچی
آنی مانی کلاچی!!!!
چه چیزایی میخونیم آآآآ
یعنی چی آخه؟!
بقیه اش تو ادامه مطلبه........

۱۰ ۲۰ سه پونزده
هزار و شصت و شونزده
هرکی می گه 
۱۶ نیست!!!!۱۷ ۱۸ ۱۹ ۲۰
مغز داشتیم ما؟؟؟!!!
 
مامانم عینکش به چشمشه بعد داره تو کیفش تند تند دنبال عینکش میگرده
..خالم زل زده تو صورتش میگه عینکتو نیاواردی بیا مال منو بزن!


انواع جواب دادن اس ام اس بعضیاااا

1 . یه عده هستن زیر یه دقیقه جواب میدن تپل درست حسابی...!!

آدم حس میکنه رو در رو باش وایساده قشنگ باش داره حرف میزنه...!!!
...
2 . یه عده دیر جواب میدن اما کامل و خوب...!!

آدم حس تبادل نامه بش دست میده...!!

3 . یه عده هرچی براشون میفرستی یکی دو کلمه جواب میدن...مخصوصا اوکی...!!

حس حرف زدن با کر و لال به آدم دست میده...!!

4 . یه عده دیگه که کلا اصن جواب نمیدن هر چی بگی...!!

حس نشستن سر قبر مرده و فاتحه خوندن به آدم دست میده..... :|

بابام تا یه جایی بیشتر ساعتو بلد نیست
وقتی میرم بیرون از یه ساعتی به بعد هی زنگ میزنه میگه میدونی ساعت چنده؟؟؟
 
 
سر سفره دیدم غذا خیلی شور شده به مامان گفتم چرا اینقد غذا بی نمکه ؟
گفت اتفاقا من کلی نمک خالی کردم تو غذا
گفتم هاااااا !
اگه الان میگفتم غذات شوره میگفتی ما اصلا یه ماهه نمک نداریم تو خونه !
خواستم خودت اعتراف کنی!

نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهیم چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

بسوزه پدر عاشقی

بســــــــــــــوزه

رزماری چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

نئو جان واقعاً ممنون . خستگیم در میره اینها رو می خونم . خیلی باهال گفتی .راست میگی من یادمه وقتی دیدم بچه های کوچه مون آن مان نوار ران رو بلدم انقد غصه خوردم . زودی ازشون یاد گرفتم .بقول تو مغز داشتیم ما ؟

ایول.....شماهم.....یدونه هم بود میگفتیم تام و جری کریسمس مری مری نو نو نو مری سی سی سی مری نو مری سی من آدمم تو خرسی من خوشگلم تو زشتی........تا آخر

Mr PACT چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ب.ظ

هه هه هه...
من بابام ساعت رو خوب بلده! برعکس مامانم کلا ساعت بلد نیست! چون تازه دارم میرم بیرون میبرسه ساعت چنده؟!

بستگی داره کدومشون قفل باشن رو آدم منک جفتشونم کلید میکردن بهم.

هیلدا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ


دهه 60 نیستم ولی باااحال بووود

شیشه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:43 ب.ظ

نئو یعنی قد ۲۲ سال جوون شدم

ایولالان یعنی چند سالته؟!!!!هنوز به دنیا نیومدی نه؟!

رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.kissonlyforyou.blogsky.com

دلم میسوزه واس خودم.بمیرم با چه وضعیتی رشد کردم

منم دلم واسه خودمو خودت بدجوری کبابه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد