آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

محض خنده(لبخند لطفا)

- به بعضیا تو زندگی باید گُفت.. من چشم میذارم.. تو فقط گُمشو.
- یه رفیق دارم 170 قدشه حدودای پنجاه کیلوئه.هر وخ خیلی گشنش میشه آب دهنشو قورت میده همون واسه سیر شدنش کافیه
- تو انتشارات دانشگاه یه دختره در فلشش رو گم کرده بود بعد آروم از من پرسید : ببخشید اگه فلش سر نداشته باشه ویروسی می شه؟؟
- ولم کن تا ولت کنم!!!
جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!
- در آستانه امتحانات
زمزمه های دانشجویان شب قبل از امتحان:
خب!
این که نمیاد...
اینم که بلدم...
دیگه وقت خوابه...
************ادامه مطلب*************

- به نظرم یه عده پیدا بشن اسپری و مام نذر کنن دم مترو پخش کنن خیلی بیشتر ثواب می‌کنن تا جوجه‌کباب بدن توی بهش‌زهرا...
- یکی از دردناکترین لحظه های زندگی اینه که وقتی داری امتحان میدی
بغل دستی هات از ماشین حساب استفاده کنن
و تو ندونی واسه چی دارن از این ماشین حساب استفاده میکنن !
- فقط تو ایرانه که موقع سبقت از ماشین جلویی تمام سر نشینان دو ماشین همدیگه رو نگاه میکنن!
- خیلیامــــون
آدمای بی خیالی نیستیم؛
فقط دیگه حال و حوصله نداریم...
- دوست گرامی‌، شما برنده یه یک همسرِ مهربان شده اید،
جهتِ دریافتِ اطلاعاتِ بیشتر، به سایت:
شتر در خواب بیند پنبه دانه مراجعه فرمایید..
با تشکر ,
شرکتِ بیشین تا بیاد
- همه ی حیوونارُ کردیم تو باغ وحش بقیه شونم پرورش میدیم میخوریم یا با پوستشون لباس درست میکنیم یا برای سرگرمی شکار یا صیدشون میکنیم..و بر این باوریم که ما اهلی ایم و حیوونا وحشی.
- روباهی موبایلی دید؛زاغه از بالای درخت گفت:
اگه پایین آنتن نمیده بده بالا برات بگیرم
روباه موبایل و داد زاغ گفت: این عوض قالب پنیر کلاس سوم ابتدایی!
- ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻤیشد ﭘﺸﻪ ﻫﻢ ﻣﺜﻞ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺑﺮﻩ ﮐﺎﺭﮐﻨﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺑﺸﻪ شب ﺑﮑﭙﻪ ﯾﻪ ﮔﻮﺷه؟!
 

نظرات 9 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.kissonlyforyou.blogsky.com

رز پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ http://acme.blogsky.com

کلا وبت باحاله
همیشه شاد باشی

ممنون.شما هم همینطور.شاد و موفق باشی

شیشه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

نئو خیلی باحال بودن همشون.
راجع به اون دوستت تقریبا با من هم قده من که ۷۰ کیلو او همه میگن معمولی اون که ۵۰ کیلو دیگه اسکلته متحرکه مولتی سانستون بدید بهش

اون ماشین حساب رو هم خوب اومدی از اون باحال تر سبقت در ایرانت بود

البته منم اسکلت هستم ولی نه در حده متحرک
ممنون.
ولی این سبقت رو دقت کردم واقعا اینجوریه هرکاری هم میکنم نگاه نکنم نمیشه......

رضا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

امتحان دانشجویی رو منم همینجوری بودم

آهان یعنی الان نیستی؟!!!منکه همیشه جاهایی ک سوال نمیومد رو میخوندم.......

رضا جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

این که من چشم میذارم تو فقط گم شو محشره...
یه موقه همپسته من بود

واقعا به ی سری از آدما باید جدی اینو گفت

Mr PACT جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:28 ق.ظ

میدونی چرا نوشته به سایت شتر در خواب پنبه دانه مراجعه شود؟!
چون همسر مهربان نیست!
----------
روباه هم باحال بود.
----------
واقعا این پشه مثل خفاشه! فقط شب کار میکنه!
----------
ممنون... خندیدیـــــــــــــــــم...

آره منقرض شده .....
خوشحالم.
این پشه واقعا تو مخه....زمستونم ولمون نمیکنه.جدیدا روزا هم کار میکنه.

هنگامه جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

منم دوست دارم وقتی که چشم گذاشتم اونی که ازش بدم میاد بره گمشه خوووووووووو

تفاهمو نیگا.....مادر و پسر عین هم جواب دادن

هنگامه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ق.ظ

تورا خدا کیف کردی بدون اینکه بدونیم اون یکی چی نوشته

عجب تفاهمی مادر جوووووووووووووون

کف کردم

شیشه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

عاشقتم نئو

واااااااییییییییی میرم به خرچنگ میگما.....منم هستم دوستم(این عکسه هست ک آغوششو باز میکنه)......نمیگی عشقم کامنتت رو بخونه از حسودی میمیره(شوخی گفتما)
ی همچین موجوداته حسودی هستن این مردا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد