آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

خنده بازار.داغ.سری2

انکار نکنید، همتون حداقل یه بار تو بچگی‌ در یخچال رو آرم میبستین و از لای درش به زور نیگا میکردین ببینین کی‌ چراغش خاموش می‌شه !!!

دقت کردین وقتی میرین دکتر
مریض قبل شما ٣ ساعت تو اتاق دکتره
ولی وقتی نوبت شما که میشه دو ثانیه معاینه میشین و میایین بیرون! ؟

بالاخره حکمت ” آی سی یو ” رو در بیمارستان دریافتم !
جمله ای حکیمانه از جناب عزراییل خطاب به بیمار : “I See You”

فقط کافیه در ماشینت باز باشه ، عالم و آدم میان بغل دستت که بگن در ماشین بازه …
حالا اگه بی بنزین تو خیابون بمونی ، هیشکی آدم حسابت نمیکنه !

“معرفت” یه موقعی لباس رفاقت بود!!! الان “منفعت” جاشو گرفته

اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی
چقد از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید !!!

.................ادامه مطلب.............

از یه جایی به بعد دیگه بزرگ نمیشی، پیر میشی
از یه جایی به بعد دیگه خسته نمیشی، میبُری
از یه جایی به بعد هم دیگه تکراری نیستی، زیادی‌ئی…

دنیا رو می بینی ؟ حرف حرف میاره ، پول پول میاره
خواب خواب میاره ولی محبت خیانت میاره !

یک ساعته اومدم کلوب و در اتاقمم بستم ک دارم درس میخونم
الان بابام اومده میگه دخترم داری چیکا میکنی؟
گفتم دارم درس میخونم میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه شی !

هیچی ترسناک تر از این نیس بیای خونه ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه !

رو دسته صندلی نوشته بود وقتی زلزله اومد پشت صندلیو نگا کن
پشتشو نگا کردیم نوشته بود الان نه خره وقتی زلزه اومد !

اومدم یه آدم خیلی خوشتیپ رو بغل کنم
خوردم به آینه!

هر وقت دره این یخچال لامصــب رو باز میکنیم خالیه ها،
حالا اگه بخوایم یه قابلمه کوچیک
تو یخچال جا بدیم
باس یه ساعت پازل حل کنیم با محتویات ، تا بتونیم جاش بدیم ..!

بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی!
چون خودشون جا ندارن بشینن، بر که میگردی هم جا نداری هم میوه
تازه شیرینیاتم خوردن !

آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرید
چاه توالت ما هم خیلی وقتا میگیره
گفتم که در جریان باشید 

آیا میدانید کوتاه‌ترین جنگ در سال ۱۸۹۶ بین زانزیبار و انگلستان که ۳۸ دقیقه طول کشید؟؟؟!!!
فک کنم رفتن لب مرز به هم فحش دادن برگشتن

بیست سوالی ….؟
_ تو جیب جا میشه ؟
بله
_از جیب راحت در میاد ؟
بله
_glx ؟
افرین درسته !

پیرزن دید عزراییل داره میادازترس رفت تومهدکودک نشست پیش بچه ها
و شروع کرد به پفک خوردن!
عزراییل نشست پیشش گفت چکارمیکنی؟
پیرزنبا صدای بچگانه گفت:قاقامیخورم!
عزراییل گفت پس بخورکه میخوایم بریم ددر!!؟

نظرات 6 + ارسال نظر
هنگامه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

دقت کردین وقتی میرین دکتر
مریض قبل شما ٣ ساعت تو اتاق دکتره
ولی وقتی نوبت شما که میشه دو ثانیه معاینه میشین و میایین بیرون! ؟


این و راست گفتی چرا؟ اینطوریه خیلی دلم میخواد بدونم چکار میکنن توی مطب

آره واقعا به ما ک میرسه سریع تموم میشه.......من واسم زیاد پیش اومده.....البته دندون پزشکی اینجوری نیست.

هنگامه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

دنیا رو می بینی ؟ حرف حرف میاره ، پول پول میاره
خواب خواب میاره ولی محبت خیانت میاره !

اینم چرا؟

یه مسئولی چیزی توضیح بده خوووو

چرا واقعا......مسئولین باید پاسخگو باشن.

هنگامه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

فک کنم منم قاقا میخورم دارم میبرنم دد

خدا نکنه......

Mr PACT دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

اولی رو خیلی باحال گفتی! بارها و بارها این کارو کرده بودم! بعد که اون دکمشو پیدا کرده بودم هی فشارش میدادم...

خدا چنگیز خان رو بیامرزد... الهی آمیــــــن

صندلی هم باحال بود...

منم اولی رو امتحان کردم کلی هم دکمه اش رو الکی فشار میدادم.....

هنگامه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

عیدت مبارک آلوچ

با سپاس فراوووووون.....عیده شماهم مبارک......دیروز و امروز انقدر هله هوله خوردم پکیدم......دیگ امروز جا واسه عشقم پفک نداشتم

رزماری پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ http://mano-hamsaram.blogsky.com

این در یخچال رو من فکر کنم 10 ، 20 بار آروم بستم تا دکمه چراغش رو کشف کردم . خیلی ناز گفتی

خودمم همینجوری بودم......بعد از کشفه دکمه اش کلی ذوق مرگ شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد