آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

خنده بازار.داغ.سری3

آدم ته دیگ میخوره 
چرا صدا تلویزیون رو دیگه نمیشنوه؟ 
با چه نرم افزاری مارو طراحی کردن آخه. 

وقــتـی ازم مــی پـرسی که خوبـی و من میگم: ای بد نیستم.. 
یعنی بدم ! 
خیلی هم بدم !! 
پس نگو خدا رو شکر ! 

دقت کردین همه مجری های صدا و سیما دوست دارن بیشتر در خدمت مهمان برنامه باشن اما وقت برنامه این اجازه رو بهشون نمیده ؟ 


تا حالا دقت کرده بودین تام و جری تمام مدت لخت بودن اما وقتی میرفتن لب ساحل شورت پاشون می کردن !؟ 


سالها گذشت و گذشت و گذشت و ساندیسها کماکان تولید شدند و تولیدکنندگان نوشتند از "اینجا" باز کنید و مردم همچنان از "آنجا" باز میکردند! 
همچین میگن چوب خدا صدا نداره انگار بقیه چوبا اکو به خودشون وصل کردن ترانه های درخواستی پخش میکنن ! 
یه بار نزدیکی های ونک تو یه ترافیک بدجور گیر کرده بودم یهو انداختم تو یه کوچه فرعی و گازش رو گرفتم 
ملت هم خیال کردن من بلدم مثل اسب راه افتادن دنبال من! 
یکم اینور اونور پیچیدم آخر خوردم به بن بست خیلی ریلکس ماشین رو تهه کوچه پارک کردم !!! 
رفتم نشستم یجا تا نیم ساعت بعد اون ماشینها داشتن سر و ته میکردن که ازکوچه در بیان !!!
اصن یه وضی


..............ادامه مطلب......

این روزا دختر و پسرها از عشق و دوستی هیچ نفعی نمیبرند اونایی که منفعت میبرند: رستورانها ، کافی شاپ ها ، ایرانسل و همراه اوله 

من نمیدونم این درس خوندن چی داره که تا میری دو کلمه درس بخونی حتی خاطرات دوران مهد کودک اونم با وضوح HD یادِ آدم میاد ! 

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن: 
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !
 
یکی از شباهتهای اکثر خانومها اینه که 
طرز تهیه انواع استیک و ژیگو رو از برنامه آشپزی دنبال می کنن 
آخرش شام همون کوکو سبزی رو درست میکنن! 

تلفن مدرسه زنگ زد و مدیر گوشی را برداشت. 
مدیر: بفرمایید. 
صدا: آقای مدیر، پسرم امروز نمی تواند به مدرسه بیاید. 
مدیر: شما کی هستید؟ 
صدا: من پدرم هستم 

دیروز تا تو تاکسی نشستم دیدم دوست پدرم عقب تاکسی نشسته، 
به روی خودم نیاوردم که دیدمش. 
5 دقیقه بعد اومد کرایه رو حساب کنه و گفت: آقا 2 نفر حساب کنین لطفا! 
من بسی خجالت زده دستشو گرفتم و کلی باهاش کشتی گرفتم که: 
توروخدا شرمنده نکنین!آخه این چه کاریه و این حرفا... 
بعد اینکه پولو داد دوباره یک کرایه دیگه هم حساب کرد و گفت: 
این هم مال این آقا! 
تازه فهمیدم دفعه ی اول کرایه ی خودش و پسرش رو حساب کرده بود ..! 

نسلی هستیم ، که تو اینترنت عاشق شدیم، تو اینترنت دوست شدیم، تو اینترنتم بهمون خیانت شده! فقط اینترنت توالت نداره من ناراحتم

نظرات 4 + ارسال نظر
fars4 پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.fars4.760.ir

5032023615بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.fars4.760.ir

رضا جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام الوچه جان خوبی؟

سلام.ممنون.خوبم.شما چطوری؟

Mr PACT جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

وای... واقعا چقدر ضایعست اگه یه همچین چیزی واسه یکی اتفاق بیافته! اگه واسه من پیش بیاد من همون لحظه به راننده میگم آقا من پیاده میشم و تا مقصد پیاده میرم!!! ( جریان کرایه رو میگم! )
کلا جالب بود و بسی خندیدیم، ممنون...

واقعا....البته من در موقعیت مشابه بودم و کلی شرمنده شدم.....

خوشحالم ک خندوندمت.......

شیشه جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://shishe30.blogfa.com

مثل همیشه کاری کردی که رو ده هام از خنده کف اتق پخش بشن

خودمم تو همون حالم.......خوشحالم پخشه زمین شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد