آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

من یاد گرفته‌ام.....

من یاد گرفته‌ام “دوست داشتن دلیل نمی‌خواهد…”

دل می‌خواهد…! 


ولی نمی‌دانم چرا خیلی‌ها…
و حتی خیلی‌های دیگر…!
می‌گویند:
این روزها…
دوست داشتن دلیل می‌خواهد…!!

و پشت یک سلام و لبخندی ساده…
دنبال یک سلام و لبخندی پیچیده،
دنبال گودالی از تعفن می‌گردند!
اما
من سلام می‌گویم
و لبخند می‌زنم
و قسم می‌خورم
و می‌دانم
“عشق” همین است… به همین سادگی…


نظرات 5 + ارسال نظر
رضا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ب.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام الوچ خوبی؟
چخبر؟
چرا علامت تعجب گذاشته بودی...

سلامخبرا پیشه شماست......وبلاگت رو چرا داغون کردی؟؟؟
من کلا قیافه ام علامت تعجبه....... فی الواقع این شکلی ام.

Mr PACT یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://misaghetanha.blogsky.com

همه برای هر چیزی در این دوره زمونه دلیل میخواهند...!
چه برسه به دوست داشتن!

کاملا.....ولی من بی دلیل خیلی ها رو دوست دارم و بهشون اعتماد میکنم......و دیر فهمیدم اشتباهه

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

من دلتم دوست دارم عزیزم

منم همینطور.....مهربونیت قشنگه

هنگامه یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

یاد بچگی و گوشواره گیلاس افتادم

هعععععععععععععیییییی یادش بخیر

منم دقیقا.....امسال اصلا گیلاس ندیدم ک گوشواره هم بشه

شیشه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

از این هم ساده تره!باور کن

آره میدونم بیست سال از خدا عمر گرفتم چهل بار عاشق شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد