آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!
آلوچـــــــــــــــــــــــه

آلوچـــــــــــــــــــــــه

در مورد هر چی که خوشم بیاد مینویسیم حرفیه؟؟؟!!!

زندگی همینه!!!

1)به شیر میگن سلطان جنگل ولی دقت  کردین تو جنگلایه واقعی هیچ شیری نیس

2)کمتر از ی ماهه ک far cry3  بازی میکنم روز 22 بهمن خواب بودم ساعت 9 صبح بود.....اگ تو بازی بود حتما میزدم این بلند گوی محلمون رو با اسنایپر پودر میکردم تا آلارمش قطع شه یه ساعت تمام با صدای وحشتناک بلندسرودایه انقلابی گذاشته بودن.

چند روز پیش ی سگ پشمالوی بامزه دیدم و فهمیدم چرا به طرف میگن مثله سگ زوزه نکش...

3)دیروز سه ساعت پاچه شلوار با دست دوختم بعد خاله ام میگ چرا با لایه چسب اینکارو نمیکنی.......فحش بود ک به خودم میدادم.

4)وقتی مهلت adslمون میرسه به 3 روز عینه دیوونه ها فقط دانلود میزنم.......1mb ham 1 mbte

5)یه اتفاق خیلی خیلی وحشتناک......خونه تکونی نزدیکه شدید


نظرات 4 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام الوچ جان خوبی؟
بیا خونه مارو هم بتکون

ای بابا من دنبال اینم ک خودمم بپیچونم

معراج دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.boghz.com

هنگامه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com

خخخخخخخخخخخخخ خوب بود بببببببببببببخش لکنت گرررررررررررفتم

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

شیشه پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

خیلی شاد شدم

ولی این 1) واقعا سواله واسم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد